Wednesday 1 August 2012

-147

7 το πρωί μετά τις τουαλέτες, λίγο πριν τη σημαία...

...την υγρασία την πιάνεις...

...ελπίζεις για μια βροχή, αλλά μόνο το ράντισμα του αγιασμού θα έρθει σε περίπου μια ώρα.

Πάντα το τραπέζι του θαλαμοφύλακα θα κερδίζει ένα βλέμμα μου όταν περνάω.

Η σκοπιά είναι διακοσμημένη με διάφορα γυναικεία ονόματα. Ξέρω, κλισέ.

Αλλά όταν ήμουν στη σκοπιά, ήρθε και το δέμα της Χ. από Σουηδία. Πςςς πέρσοναλ ντελίβερι από τον Λεπού. Μεγαλεία..

Σήμερα αγιαστήκαμε. Αργήσαμε να ανέβουμε στο μεγάλο γκαράζ. Βαρετά πέρασε η ώρα αν εξαιρέσεις ένα ανόητο σήριαλ ασυνεννοησίας σχετικά με ένα γραφείο που με ζήτησε βοηθό, αλλά έχω συνηθίσει να τρώω πόρτες για αυτά που με προτείνουν ούτως ή άλλως άλλοι εδώ κάτω. Δεν ξέρω, είναι άλλος ο αέρας εδώ. Μετά έκανα μια σκοπιά για κάποιον άλλον 11μιση-1μιση κι έρχονταν οι άνθρωποι και πληρώνονταν. Πληρώθηκα κι εγώ. Γιούχου. Α, και ο λεπού μου 'φερε ένα δέμα που μου έστειλε η Χ. από Σουηδία και πολύ χάρηκα. Πράτσετ, πράτσετ κι άλλο ένα με το μότσαρτ λέει και γράμμα στο φαντάρο και σπεσιάλε σελιδοδείκτης. Ψήνομαι να βρω όρεξη να αρχίσω να διαβάσω εδώ κάτω, γιατί παίζει να με βοηθήσει να κρατήσω καμιά ισορροπία.

Ακολουθούν μερικά βιντέακια που έχω υποσχεθεί από τις μέρες στο φυλάκιο.

Τουρ στον Τρόοδο (φυλάκιο)

Αστεράκι φωτεινής ψυχεδέλειας

Πολυπολιτιστικές βραδιές..


Tubular Bells + Dance with the Devil = Fun


 Επιστροφή από Τρόοδο Ι


Επιστροφή από Τρόοδο ΙΙ

0 σχόλια:

Post a Comment