Sunday 5 August 2012

-151

Σήμερα έκανα το θαλαμοφύλακα και ο winchester απ'τα απέναντι παιδιά μου είπε ότι ο όρθιος κουράδας, ο Υποκοριστικός, διαστρεβλώνει το χωρο-χρόνο όταν μιλάει. Ήταν πετυχημένο και συμπτωματικά ταιριαστό με τις χτεσινές συζητήσεις με τον DrD.

Πάω να ετοιμαστώ και ακούω τον Σπύρο στο κρεβάτι να λέει ότι πήρε τηλέφωνο τη δικιά του να της ζητήσει να τον ξεματιάσει ο πατέρας της.

Εντωμεταξύ βλέπω Σέρλοκ Χολμς στα μαγειρεία με τον Cookie.

Ο απέναντι θαλαμοφύλακας, αργότερα, κάνει πρόβα προσοχής στον καθρέφτη και μετράει τα σηκωμένα μανίκια του. Ο αύδμ μου κάνει έφοδο και μου κάνει παρατήρηση ότι είχα κινητό την ώρα που ανανέωνα την κάρτα που μου φερε ο καψιμητζής απ'έξω και ότι δεν ήμουν στη θέση μου την ώρα που έλεγα στους κάφρους να μπουν μέσα. Ο τύπος είχε έρθει ορεξάτος, με ανοιχτό τετράδιο έτοιμος να σημειώσει κάτι. Οκ, με έγραψε στις 23.14. Είναι ο ίδιος που πριν κανα μήνα μου 'χε κάνει παρατήρηση γιατί σιγοτραγουδούσα στην είσοδο της ίλης τη Λιλή τη Σκανδαλιάρα. Ειλικρινά, είναι τόσο μικρός που τον λυπάμαι. Ταυτόχρονα αναρωτιέμαι για πόσα μόρια να έχασε την ευελπίδων και σκέφτομαι ότι τελικά ίσως το σύστημα των πανελληνίων να λειτούργησε σωστά όταν ήταν να μπει αυτός.
Ο Υποκοριστικός στη λάντζα.

Σχέδια άλλου θαλαμοφύλακα.

Σχέδια άλλου θαλαμοφύλακα. ΙΙ

0 σχόλια:

Post a Comment