Tuesday 28 August 2012

-174

γνωστή και ως "28 Αυγούστου"

Μαθαίνω ότι νέα στελέχη κυκλοφορούν στην υπομονάδα μου. Και ότι μου άλλαξαν και μεριά στο στάβλο που μας στιβάζουν.  Δεν πειράζει. Ο νέος θάλαμος παρουσιάζει ιδιότητες λελέ. Είναι ο "ούμα διοικήσεως" και εδώ έχουν μαζεμένους τους ηλικιωμένους, τους οδηγούς και τους λοιπής ειδικότητας. ΤΦ σημαίνει και τεθωρακισμένη φύρα, τεθωρακισμένο φίδι και άλλα τέτοια. Όντως δεν πειράζει.
Τα νέα στελέχη δεν τα 'χω δει και δεν έχω πολύ όρεξη κιόλας. Ανεβαίνω κατευθείαν μετά το πρωινό στο γραφείο και δεν έχω ιδέα τι γίνεται κάτω. Μου λένε ότι ο Μέην Μαν Τέσσερα (αυτουνού του το δίνω) [θυμίζω Μέην Μαν Ένα: Nicolas Jr, Μέην Μαν Δύο: Son of Niccolo, Μέην Μαν Τρία δεν υπήρχε, υπήρχε μόνο ο Μπούκλας και ο Δαίμων από κάτω του και τώρα Μέην Μαν Τέσσερα] είναι κι αυτός καραφλός σαν τον Μπούκλα.
Αλλά αρνούμαι να ασχοληθώ με τρίχες. Νιώθω κουρασμένος για οτιδήποτε.
Φεύγουν οι μέρες μου βαριά και ανέχομαι όοοοολο και λιγότερο τα διάφορα.

Σήμερα κάνω την Σκοπιά 24η με τον Garon. Στο απογευματινό νούμερο συζητάμε για τη ζωή του και ότι ίσως βγει στο εξωτερικό με τον αδερφό του που κάνει κάτι ωραίες τεχνικές με σκαλιστά πλακάκια και ότι παράτησε το πολεμικό ναυτικό, το οποίο του άφησε όμως ένα γάμο με μια ντόπια στη σαλαμίνα όπου βρισκόταν ως σπουδαστής. Ο Garon δεν πολυεγκρίνει την επιλογή του αδερφού του, αλλά αφού αυτός περνάει καλά.. O Garon σκέφτεται να ξαναδώσει πανελλήνιες. Είναι πολύ καλό παιδί και ήσυχο και του εύχομαι να τα πάει καλά και να περάσει εκεί που θέλει γιατί τα σκάτωσε πέρυσι. Φέτος η χρονιά του πέρασε δουλεύοντας σε μια κάβα και κάνοντας άλλες πρόχειρες δουλειές, πεταγόταν πού και πού στο Ξέχωρο, το χωριό του πατέρα του, όπου έχουν φτιάξει το μικρό σπιτάκι που έμενε ο παππούς του και έχει και τζάκι και πάνε με φίλους και τρώνε, κοιμούνται περνάνε καλά και κάνει πολύ κρύο. Η μεγαλύτερή του ανησυχία ήταν όταν βγήκε με φίλους για καφέ/μπύρα και ήταν στην παρέα με την κολλητή του [φαινόμενο "κολλητής" που παρατηρείται όλο και πιο συχνά τα τελευταία χρόνια από καθωσπρέπει/ήσυχα/καλά αγοράκια] και άλλους φίλους και μέσα ήταν και αυτή που γούσταρε και όχι μόνο είχε φάει κρεμμύδι/σκόρδο, αλλά έκλασε κιόλας και τον κοίταγαν περίεργα. Δεν μπορεί να διανοηθεί πώς μπορει/μπορώ (ναι, ναι: και το δυνητικό και το κανονικό :P) να μην έχω δει -λέει- καμιά ταινία του ΤΣΑΚΙ ΤΣΑΝ;! Του απαντάω ότι έχω δει ένα χαζό ρημέην που έχει κάνει στο Καράτε Κιντ με ένα μαυράκι και κουνγκ φου και μου λέει ότι δεν το έχει δει και ότι πρέπει να έχω δει μια από τις 600 ταινίες που έχει κάνει ο τσακι τσαν!! Και πώς μπορώ να μην έχω δει τον τρισμέγιστο τσακι τσαν;! Είναι σαν να μου λες ότι δεν σου αρέσει το γυρόπιτο! Δεν μπορώ να μιλάω με ανθρώπους που δεν έχουν δει Τσακι Τσαν! Να δεις τώρα στην αδεια που θα πας! Εμένα με έκανε και γέλασα πάντως και πλάκα θα 'χει να δω καμιά ταινία μες στην άδεια, αν και κάτι μου λέει ότι δεν θα το κάνω. Στο βραδινό μας νούμερο βαράμε προσοχές και κάνουμε βήματα και χτυπάμε τα χέρια μας στα όπλα για να κρατηθούμε ξύπνιοι. Καταστροφή.
Δέκα χρόνια διαφορά δεν είναι τίποτα μπροστά στην κοινή νύστα, στην κοινή ματαιότητα και στον παραλογισμό του στρατού.

0 σχόλια:

Post a Comment