Wednesday 15 August 2012

-161

Τσηπαναγίας σήμερα

/οι σημειώσεις είναι δυσανάγνωστες, το παραδέχομαι/

κάτι λέω για έναν new patrino και έναν new νησιώτη
ότι λέει κάτι για όσους "δεν έχουνε στον ήλιο μποίρα"

O αύδμ/νέος υπεύθυνος καψημί μας προειδοποιεί ότι δεν θέλει σήμερα στην αργία νωχελικότητα και ζαμανφουτισμό και θα ρίξει εικοσάρες και θα βλέπει ο κόσμος τη Λάρνακα όχι με το καλαμάκι, με το μακαρόνι το Νο 6/

"Να σου πω κι εσένα, οι Ναζί δεν ντύνονταν πολύ ωραία;"

Σκοπιά 18η
[Ησυχία]
/Σπάει
"Να σου πω κάτι;"
Βεβαίως, λέω στον Γένι και αρχίζουμε την τρίτη σκοπιά μαζί, που πάει κάθε φορά και καλύτερα.
Με έχεις παρατηρήσει ποτέ να τρώω;
Σκέφτομαι και απαντώ πως όχι. Φαίνεται να Τον ικανοποιεί.
Σήμερα ας πούμε. Πρώτα έκοψα τη μπριζόλα σε μικρά-μικρά κομματάκια και μετά αρχίζω και τρώω. Ναι, σήμερα είχαμε μπριζόλα, επειδή ήταν αργία και γιόρταζε η παναγιά και φάγαμε μπριζόλα με πατάτες τηγανιτές για να γιορτάσουμε μαζί της. Επίσης άνοιξα την εκκλησχιά για να ανάψει κεράκι όποιος ήθελε.
Όταν βρίσκομαι σπίτι μου, το κάνει η μάνα μου αυτό για μένα. Μου κόβει τη μπριζόλα και μετά τρώω. Ακόμα κι αυτό, αν μπορώ να μην το κάνω, δεν το κάνω. Εδώ μέσα όμως, το κάνω εγώ για τον εαυτό μου.
Ήταν ένας αναρχικός τρόπος για να ξεκινήσει συζήτηση για τους ανεγκέφαλους εδώ μέσα που επιμένουν να μην μαζεύουν το σκουπιδάκι τους δίπλα από τον κάδο που το πέταξαν για να μην ανοίξουν το καπάκι, που επιμένουν να απλώνουν το σκατό τους στην τούρκικη τουαλέτα αφήνοντας το γενετικό τους αποτύπωμα και που αρνούνται να καθαρίσουν και στο "όλοι μαζί".

Δεν χρειάζεται αρκετή συζήτηση στον εδώ χώρο. Όσοι αγανακτούν, αγανακτούν και ξέρουν.

Από τις άλλες ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις της μέρας ήταν:
Στο στρατό είναι από τις λίγες φορές που έχεις συμφέρον από τη συμφορά των άλλων. Θες να γίνουν ατυχήματα, για να μην φοράς κράνος, να λιποθυμήσει κόσμος, για να μη φοράς χιτώνια, να εκπυρσοκτροτήσει όπλο για να μην κουβαλάς πυρομαχικά, τέτοια. Θες να βγαίνουν/βγάζεις άλλους αναφερόμενους για να τους παίρνεις τις εξόδους.

Ποπο έχουμε άλλη μια ώρα;
Τι μακάβριο να θες να περάσει η ζωή σου γρήγορα..

Τελικά ο στρατός έχει εμμονή με τα λουκέτα. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μου τη δίνει. Το σύστημα ασφαλείας του ελληνικού στρατού είναι το λουκέτο. Πότε θα βάλει λουκέτο;
Μικρός γινόμουνα φασινέητεντ με τα κλειδιά των άλλων και πόσο πολλά ήταν.

Το καλό με το να είσαι φαντάρος είναι ότι δεν πληρώνεις εισιτήρια. Ήμουν με τη γκόμενα θεσσαλονίκη, και ευτυχώς που είχα μάρτυρα για αυτό, και μου γίνεται έλεγχος.
Δώσμου την ταυτότητά σου, μου λέει.
Τι τη θες; απαντάω (και κουνάει το κεφάλι)
Να σου κόψω πρόστιμο, μου λέει.
Δεν μπορείς, της λέω.
Γιατί; μου λέει.
Γιατί είμαι στρατιώτης, της απαντάω.
Έχεις την ταυτότητά σου;
Γιατί, δεν με πιστεύεις; της λέω (όλο χαριτωμενιά)
Όχι, απλά έτσι πρέπει.
Γουόντερφουλ σκετσάκι!

Επίσης, παρατηρεί ότι το όπλο μας είναι σαν τρομπόνι.
Φάκιν μότο οφ δε ντέη

Φάκιν χιουμίντιτι

Φάκιν μίρακολ Ι

Φάκιν μίρακολ 2 - όχι στάσου. Ζέστη μόνο, μόνο ζέστη.


0 σχόλια:

Post a Comment