Thursday 28 July 2011

Μεγάλες Γνωριμίες


Καλοκαίρι 2008 ήρθε η ευλογημένη ζεστή μέρα που μπήκε στο ευλογημένο πανδοχείο που ήμουν για να ξαποστάσω. Την βοήθησα να κάτσει σε έναν υπολογιστή να θαυμάσει τον εαυτό της στο γιουτιούμπ. Όσοι δεν την ξέρετε, μπορείτε να την ψάξετε.

Αντιγράφω μερικές διασταυρωμένες πληροφορίες από τη φρικηπαίδεια.

Σαντρέλα-Ξύστρα

Πρόκειται για σπάνιο είδος τρωκτικού της οικογενείας των ασβών με διασταύρωση αρουραίου το λεγόμενο είδος βρωμούσα-μπόχαλις. Όταν φτάσει η εποχή ζευγαρώματος προσελκύει το αρσενικό χορεύοντας οριεντάλ και αναδίδοντας μία μυρωδιά που για πολλούς είναι δυσάρεστη (βλ. ΕΘΝΙΚΟΣ ΣΤΑΡ εναντίoν ΣΑΝΤΡΕΛΑ ΞΥΣΤΡΑ) λέγεται μάλιστα ότι το παγωτό ξυλάκι τόγκο-τόγκο (με γεύση μπανάνα) της παγωτοβιομηχανίας Έβγα δημιουργήθηκε με πρότυπο το πρόσωπό της γι’ αυτό και αποσύρθηκε.
(Από τη Φρικηπαίδεια, στο λήμμα Σαντρέλα Ξύστρα,)

Το μόνο που ξέρω εγώ ως πρωτότυπη πληροφορία που ανέσυρα στο πεδίο της μάχης είναι ότι ράβει μόνη της τα ρούχα της που με περηφάνεια μου έδειχνε μέσα από κάτι σακούλες. Φυσικά μπαίνοντας στο πανδοχείο είχε μαζί της (πέρα από σακούλα με ρούχα) και αυτόγραφα και μου 'κανε τη χάρη να μου δώσει ένα. Κάποια razz παίζει να 'χει και φωτογραφίες από εκείνο το εγκληματικό απόγευμα. Την παρακαλώ, όταν τις ανακαλύψει, να με ειδοποιήσει αμέσως.

ΥΓ. Τώρα που τέλειωσα το Twin Peaks, το αυτόγραφο με το κόκκινο φόντο αποκτά άλλο νόημα.

1 comment:

  1. Εννοείται οτι τις έχω. Wanna upload?

    ReplyDelete