Wednesday 22 August 2012

-168


Μέρα νηστείας και μέρα εξόδου. Σήμερα βγαίνουν πολλοί εκλεκτοί μαζί. Ο Κ-Ρ γιατί αύριο φεύγει για την άδειά του, ο ΑΑ, ο Λεπού, ο Γένι, ήμασταν καλό team.
Συναντιόμαστε για μεγάλες συζητήσεις σε μικρά πράγματα , συζητήσεις που δεν τελειώνουν ποτέ και συνεχίζονται μονίμως.
Έβαλα εκεί πάνω μια άνω τελεία, το βλέπεις αυτό το αστέρι εκεί πάνω; Αυτή είναι η άνω τελεία μου λέει ο Γένι και στο παιχνίδι των εντυπώσεων –που σύμφωνα με τον ΑΑ δεν με κάνει για τέτοιο γιατί ξέρει ότι δεν είμαι των εντυπώσεων, ειδικά ανάμεσα σε άτομα που στο ίδρυμα μετατρέπονται σε οικογένεια- συμπληρώνω ότι μόνο άνω τελείες βάζουμε, μόνο άνω τελείες υπάρχουν, εκεί ψηλά. Οι τελείες είναι κοτρώνες περασμένες με σχοινί στο λαιμό μας και ριγμένες στη θάλασσα. Πολύ βαθύ και πολύ γελάσαμε κατευθείαν.
Ηθική, αισθητική, φιλοσοφία και κοινωνιο-ψυχολογικο-πολιτικές αναλύσεις (κάποιοι κακόβουλοι θα το λέγανε κουτσομπολιό.
Γύρος, μπίρες, νερά, ρούμι σε γρήγορη εναλλαγή συν επιστροφή με λεωφορείο ίσον βιλαρίμπα και βιλαμπάχο μες στο στομάχι μου, ταυτόχρονα.

Θέα απ'τα βραχάκια

Θέα απ'το βραχάκι μου

Θέα απ'το βραχάκι μου ΙΙ

0 σχόλια:

Post a Comment