Friday 10 August 2012

-156

5η μέρα εκπαίδευσης στο γραφείο
πλεόν μπορώ να γίνω κι εγώ ένας αργόσχολος αντικαταστάτης στο δημαρχείο.

Περνάμε λίγο πιο εύκολα τον σκόπελο της πρωινής αναφοράς του χωριού. Μας μίλησε ότι κάποιος κακός κύριος ήθελε να μας κόψει τα δωρεάν εισιτήρια και ότι αυτός θέλει να κόψει τα αφορολόγητα και λίγο κρατηθήκαμε να μην του πούμε ότι κι εμείς θα κόψουμε την Κύπρο αν γίνουν αυτές οι μαλακίες. Μετά μας είπε να κουρευόμαστε σωστά και όχι σαν ηλίθιοι ρέηντζερς και να ζητάμε τα ρέστα μας όλα από το καψημί και ότι κανείς δεν θέλει να διακινδυνεύσει την καριέρα του για να βγάλει λεφτά. Καλά.
"Τρία τέταρτα που ακούμε έναν άνθρωπο να προσπαθεί να αποδείξει ότι είναι πιο ανόητος από την τελευταία φορά που τον ακούσαμε" μου λέει αργότερα στη σκοπιά ο Γεν.
Βήμα -οπλασκήσεις, οκ υποφέρω μ'αυτά, το χέρι μου διαμαρτύρεται αλλά είπα να δοκιμάσω.
Οι μικρές απολαύσεις της ημέρα είναι ότι έχασα την αναφορά και τη φρουρά.
Το πρωί στο γραφείο έγινε πιο ιδιαίτερο όταν πρόσεξα τον γείτονα, κοκκινομάλλη, hey panos. Καμια σχέση, δεν είναι κάγκουρας το παιδί. Τον είχα ξαναπροσέξει και τον είχα κάνει για τον μέσο τζίντζερ.
Γαϊδουράκι - λάθος γράψτε. Έπαιζε Τρύπες το εξπήριά του, του μιλάω και μου απαντάει με μια κουλ φωνή φρομ άουτερ σπέης που νόμιζα ότι είμαι πίσω στα εξάρχεια και μιλάω με φίλους μου στο 4ο ποτό. Τον υιοθετώ άνετα. Κάναμε και παρέα και μαζί με τον Κ-Ρ. Περιμένουμε και τον Λεπού και νομίζω ότι οργανώνεται μια αντίσταση στο χωριό.

Το απόγευμα, ο hey panos βρίσκεται μπροστά στο μέρους βου της συζήτησης για την "επιστήμη της διεθνολογίας" και τους αφήνω να τα πούνε μόνοι τους. Ήταν και ο Γεν. μπροστά με ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις.
Ζητώ να εξαιρεθώ από την αναφορά -λόγω ελαφριάς ψύξης και άπειρου πονοκέφαλου- να κοιμηθώ λίγο πριν το νούμερο και τα καταφέρνω. Βέβαια οι εξοδούχοι επιστρέφουν και μαζί τους ο Γλοιωδέστατος που έρχεται πάνω από το κρεβάτι μου, με ξυπνάει μεθυσμένος, με ρωτάει αν είμαι ο kekmen και όταν λέω, γαμώ το χριστό σας ποιος είναι κοιμάμαι φύγετε, αρχίζει να μουγγρίζει ηδονισμένος και να λέει να μου πιάσει το κωλαράκι ενώ απλώνει τα κουλά του. Έτσι όπως με ξυπνάει, ξυπνάει μαζί μου και όλα τα ένστικτα που αιώνες προσπαθεί μάταια να καταπνίξει ο άνθρωπος ή μάταια να δαμάσει. Θέλω να του δώσω μια μπουνιά στην εμετική του φάτσα. Να του βγάλω τον Γούντι τον Τρυποκάρυδο από τον κώλο και στη θέση του να χώσω το ηλίθιο καπέλο του. Να του δώσω μια κλωτσιά και να γεμίσει το πόδι μου πύον. Να του δώσω να φάει την κακόγουστη μαύρη μπλούζα με τον άνισα μεγάλο λαιμό.

"Έχεις νιώσει την απόλαυση του μίσους και την ασύγκριτη ενέργεια της οργής;" μου λέει από ένα ποίημα ο Γεν. ενώ επιστρέφουμε από τη σκοπιά.

Σκοπιά 15η
Βραδινό νούμερο με τον νέο ταχυδρόμο, τον Γεν. Εξηγούμαι γιατί εν τέλει τον είχα παρεξηγήσει. Ο Γεν. αναφέρεται παλιότερα ότι είχε βαφτιστεί Βρυκόλακας από τους συνθαλαμίτες γιατί τρόμαζαν που κοιμόταν με τα μάτια ανοιχτά και τα είχε όταν ήταν ξύπνιος πιο ανοιχτά. Όταν επέστρεψα από το φυλάκιο, είχε μετατραπεί σε λόκαλ χίροου γιατί μάλλον ανακάλυψαν ότι είναι ενδιαφέρουσα προσωπικότητα.
Συζητήσαμε για αντιήρωες. Μετά για όνειρα. Εγώ του είπα για ταξίδια. Αυτός πιο συγκεκριμένος θέλει ρολόι, να πέσει με αλεξίπτωτο και να πέσει με μια μαλακία από πλαγιά (δεν ξέρω πώς το λένε). Του είπα θα μπορούσε να γίνει Τζεημς Μποντ και να τα συνδυάσει όλα. Μετά είπε κι αυτός για ταξίδια. Δεν θα έλεγε ως πρώτο πράμα τα ταξίδια, επειδή το είπα εγώ. Πάει αποκλειστικά με τους δικούς του ρυθμούς και πιστεύω ότι είναι ευτυχισμένος άνθρωπος έτσι.
Με ρωτάει αν έχω δει την Λεπτή Κόκκινη Γραμμή και του λέω όχι.
Του αρέσουν κι αυτουνού οι Porcupine Tree.
Μερικές γάτες φωνάζουν από μακριά.
Έχει γυρίσει την Ιταλία για γκόμενες και μαθαίνουμε ότι η ιταλική πίτσα είναι πολύ διαφορετική. Έχει μοτοσικλέτα και έχει ταξιδέψει πολύ με αυτήν. Του αρέσει να οδηγεί.

Μετά κοιμόμαστε, χαλαρώνουμε.

Ο Sam χτυπάει αναρρωτική για δόντια και αύριο θα χωθώ, να κάνω το νούμερό του. Τζαστ γκρέητ.

Smooth!

AΩ!

ΑΩ! Δύση

ΑΩ! Δύση 2

ΑΩ! 2

ΑΩ! Λίγο μετά.

Πρωινή ΑΩ! και ο νέοπαρντ ιταλοθρεμμένος κεφαλοννίτης γιατρός έχει κέφια και ποζάρει.

0 σχόλια:

Post a Comment