Saturday 21 July 2012

-133

Μέρα 9η
Ξυπνάω. Καθαρίζω. Αλλα σκοπό. Κλείνω φώτα. Τηλεφωνώ στην εμά. Τρώω πρωινό. Ξυρίζομαι. Καθαρίζω. Φτιάχνω καφέ. Παραλαμβάνω προγεύματα. Ανοίγω πόρτες. Συνεχίζω καφέ. Επικοινωνώ με το 2ο γραφείο (δλδ το σπύρο). Αλλάζω το επόμενο νούμερο. Χαζεύω λίγο τηλεόραση. Φτιάχνω το βιβλίο. Η ώρα παει 9 κι είμαι ήδη 3μιση ώρες ξύπνιος.
κοιμάμαι λίγο πρόχειρα. Ξυπνάω, αλλάζω σκοπό κ.ο.κ.
αν είχα λάπτοπ θα 'χα λιώσει με το γουάη φάη.
Μην είμαστε όμως και πλεονέκτες. Το κινητό μου το αγαπώ.

Ευχάριστα νέα! Ή γύρισε ο κανονικός μάγειρας στην αεροπορία που μας στέλνει φαΐ ή γύρισαν πάνω-κάτω το βιβλίο με τις συνταγές και πλέον -γιούπι- τις διαβάζουν σωστά.
Ανακαλύψανε ότι η μανέστρα χρειαζεται σάλτσα, ότι μάλλον ξεχνούσαν ένα μηδενικό στο χρόνο βράσης των φασολιών και άλλα τέτοια.
Προσωπικά, αφού υπάρχει αλάτι και πιπέρι, είμαι κάποιες στιγμές πολύ κοντά στη νιρβάνα.

Ο σπλιτ, φίλος και παλιός συγκάτοικος, μου 'στειλε και μερικά βιβλία που ζήτησα σε epub γιατί αν περιμενα από τον πρόσφατο συγκάτοικο, άστα βράστα. Το παλικάρι θέλει πάνω από 48 ώρες για να μην απαντήσει σε ένα εσεμές. Άρα- Άαααρα έχω ΚΑΙ βιβλία.

Σήμερα ο άσχημος πόντιος γράφοντας μήνυμα με ρώταγε πώς γράφεται το "μιλάει" και αμέσως μετά, αν το "άλλος" γράφεται με "ω".
Απ'ό,τι κατάλαβες, μου λέει, δεν τα πάω καλά με την ορθογραφία.
Λες και θα μπορούσε να μου διαφύγει..

0 σχόλια:

Post a Comment