Wednesday 18 July 2012

-128

Μέρα 4η
Κι αλλη κυπριακή τηλεόραση. Ευτυχώς τα μαζού εντ δε ζου είναι διεθνή. Είδαμε την ψιψίνα, την πάπια, την κότα τη βαρβάρα, την πεταλουδίτσα και τον ελέφαντα που τα κάνω πολύ χάζι.

Μετά λιώσαμε στο μαντ και πραγματικα, βαρέθηκα να ακούω τη λέξη καλοκαίρι στους στίχους, να ακούω μέτρια ντανς κομμάτια, ξένες αντιγραφές και να βλεπ μπουκάλια αμίτα μόσιο. Στο τέλος θα ξεράσω όση έχω πιει από τις αηδίες που βλέπω/ακούω.

Μην ξεχάσω - το τραγούδι της οργής και της πείνας

Στο όνομά σου το μικρό
τόσο δα υποκοριστικό
τραγουδάκι εγώ θα γράψω
Πριν σου φάω το λαιμό
κι αν τα λόγια μου αυτά
σου φανούν υβριστικά
έλα κλάσε μου τ'αρχίδια
μπαρμπα γιάννη φαφλατά

Και γυναίκα και κυπραία
και μπατσίνα ποποπο
Σου προσβάλλει το τσιφλίκι
και δεν πήρες και βαθμό;

Μας παρατησες εδώ
στο σπιτάκι στο βουνό
κι αφησες να μας ταΐζουν
παξιμάδι σαν σκατό

Δε με ξέρεις, δε σε ξερω
κι ερχεσαι και μ'απειλείς
αν σ'εκθέσω θα με λιώσεις
Άκου λέει - "θα με τελειώσεις
κι αν κανόνες ασφαλείας παραβουμε πως τα πόδια θα μου κόψεις;

Κοίτα κόκορα φραγκάτε
μπαρμπαγιάννη φαφλατά
αν δικαίωμα σου δώσω
χώσε με και στα σκατά

Αν δεν ξέρεις τράβα ρώτα
πριν το παίξεις και νταής
τις κομπίνες του σπιτιού σου
πιάσε μετρα πριν κλαφτείς
πως το γιο σου τάχα αφηνεις
να ξεπέσει - παει δουλεύει μπογιατζής

Σου λεω ήρθε να τον δω
φίλος από την πατρίδα
κρέας μου φέρνει, θα 'μαι χλίδα
και μου λες να μην τολμήσω
να τα παρω ή να βγω;

Σου απαντώ μια και καλή
με τον τρόπο μου από δω
αν τα πόδια εσύ μου κόβεις
εγώ σου τρώω το λαιμό

Κι αν μας μπέρδεψες δεν φταίω
που γυναίκαι και κυπραία και μπατσίνα ποποπο
σου προσβάλλει το τσιφλίκι
κι ούτε πήρες το βαθμό.
----------------------------------------
Μετά από μερικά μικρά εγκεφαλικά, μπηκα στο σκάηπ γιατί το γουάη φάη είναι το μυστικό όπλο του φαντάρου στο φυλάκιο και -μάντεψε- πήραμε τον κωδικό.
Ξεχαστήκαμε και φάγαμε πάλι γάλα με μπισκότα και φυσικά τον αγαπημένο μας τόνο.
το φαγητό εξακολουθεί να είναι λίγο, άνοστο και κακό.
τουλάχιστον μας φέραν υλικά και τους έφτιαξα το βράδυ πατάτες στο τηγάνι, χαλούμι στο τηγάνι και φρυγανισμένο ψωμί. Ταυτόχρονα ακούγαμε από το σκληρό μου δίσκο πρώτα παπάζογλου και μετά καζαντζίδη.
ο ένας πόντιος και ο κρητικός που μείναν τελευταίοι αρχισαν να τραγουδάνε φάλτσα και δυνατα μέχρι που η κάθαρση ήρθε όταν έβαλα να δούμε μέγκα και το φινάλε από το είσαι το ταίρι μου.
αλλά το μεσημέρι είδα το σταρ τρεκ του abrams και μάλλον θα το δω αρκετές φορές ακόμα γιατί είναι καταπληκτικό.

0 σχόλια:

Post a Comment