Saturday 21 July 2012

-131

Μέρα 7η
Στον κυπριακό mega η τροφαντή κυρία Θέκλα μου κρατάει πρωινή συντροφιά.
Έγινε, λέει, ψυχολόγος επειδή δεν μπορούσε να γίνει πνευματικός αλλά ήθελε να βοηθάει τον κόσμο.
Σήμερα συζήταγε το θέμα των πεθερών και της σχέσης τους με γαμπρό/νύφη. Ακουσε με προσοχή την κυρία ποπη απ'την πάφο που περνάςι δεύτερο μήνα του μέλιτος τα τελευταία έξι χρόνια που εχει πεθάνει η πεθερά της.
Η κυρία Θέκλα εξηγεί ότι στην παρουσία του γονιού ακυρώνεται η ταυτότητά σου ως ενήλικας και ξαναγίνεσαι παιδί.
Κι όλα αυτά με υπόκρουση το Διαβολάκι του Καρβέλα.

Εδώ θέλω να σημειώσω εγώ, μιας και να αναφέρομαι σε πόντιους, ότι κανείς απ τους δυο τους δεν έχει σχέση με τον πόντιο που γνώρισα ως εστιάτορας και παρακαλούσε να κερδίσει το ξυστό. Άλλο ανέκδοτο εκείνος. Εδώ έχω άλλους.
Αυτός που παραμιλάει ρώσικα πείραζε σήμερα τον άσχημο ότι είναι βρωμιάρης και τον φώναζε βρωμοκωλίδη. Μου φάνηκε πολύ ευφάνταστο.

Ο άσχημος πόντιος είναι εκνευριστικός. Έχει αρχίσει τα συνθήματα και μας έχει πρήξει τα αρχίδια 319 λελέ. Το αστείο είναι ότι κλείνει μόλις ένα μήνα στο νησί, με την πρώτη να ναι εβδομάδα αγάπης και την τέταρτη την περνάει ξύνοντας τα αρχίδια του εδώ πάνω με γκασμά. Χτυπιέται χωρίς να χει φτάσει καν στο μέσον της θητείας του, για δυο βδομάδες στο νησί, ο αστείος. Απαράδεκτος πίθηκος και κακόφωνος. Το κινητό του παίζει ή ποντιακά ή μυτιληναίο ή παντελίδη. Συνεχεια. Κι όταν βάζω καζαντζίδη πρέπει να τραγουδάει συνέχεια.
Τόλμησε και να μου πει ότι έχω υφάκι επειδή του 'πα να μην καπνίζει μες στο θάλαμο.
τώρα θυμάμαι ότι στη διάρκεια της βασικής στον αυλώνα ήταν καφετζής στο καψημί. Όλη την ώρα στο πόστο του σαν μαστουρωμένος, σε κοίταζε με μισό μάτι όταν του ζήταγες καφέ και το 'παιζε και βαρύς σαν να ήταν παλιός. Ρε ουστ το 18χρονο

Το πρωί ψόφησα στον ύπνο. Ήμουν πτώμα. Αδειάσαμε και το βόθρο σήμερα. Μια ομορφιά.
Οι μύγες εδώ είναι πάαααρα πολλές και πολύ επιθετικές.
Σήμερα με πήρε τηλέφωνο και ο νέος επιλοχάς από την ίλη στο πράσινο χωριό και μου ρώτησε τη διεύθυνση του βλογ.
Λεπού; εγώ κρατάω λόου προφάειλ μη με χώσουν μέσα κι εσύ με διαφημίζεις; τς τς τς.
Μη γίνουμε πάνω από 5-10, παιδιά. Και κυρίως, μη μας μάθουν στελέχη, γιατί μετά λελέ δεν έχει.

0 σχόλια:

Post a Comment