Thursday 28 June 2012

-113

Εξαήμερη άδεια. Μια μαύρη κωμωδία σε πολλές πράξεις.
Θα την πάρεις, δεν θα την πάρεις, στην απορρίπτουμε, θα την πάρεις, φτάσαμε στον "δίκα", μου την απέρριψε και την ίδια μέρα με στέλνουν λάντζα.
Ευτυχώς που ο Μπούκλας (είπαμε - θα ήταν Μέην Μαν 3 αν μπορούσε, αλλά δεν μπορεί) δεν ξέρει καλά τα επίθετά μας ακόμα και πήγε και ανακοίνωσε όσο ήμουν λάντζα ότι η άδεια του Κοτσκσοδκο-κάτι εγκρίθηκε. Ο χρυσός και οι υπόλοιποι μάρτυρες μου μεταφέρανε το ψευδές καλό νέο και την επόμενη μέρα (που έλειπε με απαλλαγή ο Μπούκλας) πήγα στον "δαίμονα της ίλης", του πα ότι εγκρίθηκε, μου είπε "οκ", ο επιλοχάς ήταν αναπληρωματικός, την επόμενη μέρα την ανεβάσαμε διοικητήριο, την μεθεπόμενη μέρα υπογράφτηκε, με κυνηγάγανε Μπούκλας και Μέην Μαν 3 ότι είμαι ψεύτης, μου την ακυρώσανε, αλλά μάλλον είχε υπογραφεί και μισή ώρα μετά με ξανακαλούν και "αφού έχεις δουλειά, θα ζοριστούμε λίγο εδώ, αλλά αφού σου την ενέκρινε ο χρυσός, καλά να περάσεις στην άδεια και θα τα πούμε". Ανόητο παιχνίδι ψυχολογίας, τύψεων και άλλα τέτοια. Τι να πω.. Με απασχόλησε αρκετά, ράκος με κάνανε, δεν ήθελα και να προκαλέσω τους 318 που χάσανε άδειες κι εγώ πήρα πιο νωρίς από αυτούς. Φαντάζει από μια πλευρά άδικο, αλλά νομίζω ότι καταλαβαίνουν ότι έχω δουλειά και αυτή την ηχογράφηση θέλω να την κάνω. Ε, μα, να άκουσαν λάθος τόσα άτομα; Να μας βγάλουν κουφούς, τρελούς και ψεύτες; Οι πιο παλιοί λέγαν ότι ο Μπούκλας με δούλεψε και μου την είπε ενώ ήταν εγκεκριμένη η άδειά μου μόνο και μόνο για να με απογοητεύσει και μετά να με χαροποιήσει. Δηλαδή να μου δείξει ότι μου κάνει χάρη. Αλήθεια δεν ξέρω πού θα φτάσει η ανοησία εδώ μέσα.

Σήμερα εγερτήριο, φρουρά, κύκλος ατέλειωτος, καθαριότητες συν η τελευταία πράξη του παράλογου δράματος της άδειας. Αλλά, είπαμε, τελείωσε. Πετάω Δευτέρα. Επιτέλους.

Λίγο πριν πέσουμε στα φάρμακα, καταφέραμε να το ρίξουμε στην πλάκα. Ότι είναι η πρώτη αδεια που την εγκρίνει παλιός φαντάρος. Και πολύ γελάσαμε.
Το πρωί έκανα πάλι μόνος τη σκοπιά και ο καλλιτέχνης-φωτογράφος επιλοχάς κάνοντας το δεκανέα αλλαγής με άλλαξε μισή ώρα πιο νωρίς και κάτσαμε να πιούμε καφέ.

Γαμώ τα παιδιά. Λίγο γκέι πράηντ τα επιλοχάδικα τελικά αλλά εγώ γουστάρω και το παιδί παραμένει ιδιαίτερη προσωπικότητα. Ο τύπος έχει κόλλημα με το trash και πολύ στενοχωρήθηκα που δεν τον γνώρισα πιο νωρίς. Ήξερε ζευγάρι της χρονιάς, ερωτοδικείο, μίστερ μπούτια, λατρεύει την άντζελα δημητρίου, σου λέω πολλά κοινά έχουμε.

Το βράδυ, η κουραδομηχανή, ο Υποκοριστικός, κατάφερε να πιαστεί στα χέρια με έναν παλιό και να πέσουν μπούφλες. Συνεχίζω να πιστεύω ότι είναι τελείως ηλίθιος.

Πρωινό

Βραδινό

0 σχόλια:

Post a Comment