Sunday 17 June 2012

-102.1 (Συμβουλές σε φίλη γένους θηλυκού)

Εναλλακτικός τίτλος: 
Γιατί δεν πρέπει να με ρωτάει καμιά από τις φίλες μου για συμβουλές σε θέματα καρδιάς
(ειδικά τώρα που είμαι φαντάρος και η αποκτήνωση έχει προχωρήσει).
[Ίσως περιέχει προσβλητικό περιεχόμενο η συγκεκριμένη ανάρτηση.)


(Πριν ένα μήνα, όσο ήμουν σε άδεια, με το λάπτοπ, στο πατρικό μου, με ρωτάει μια φίλη τη γνώμη μου για έναν τύπο που όλο κάτι γίνεται αλλά και κάτι δεν γίνεται γιατί αυτός δεν θέλει δηλωμένη δέσμευση. Μου τον δείχνει να τον δω, με ρωτάει και αρχίζουμε κουβέντα.. )


CC
πρώτα απ'ολα είναι μια χαρά κούκλος
και τον ζηλεύω για τις τρίχες στο πρόσωπό του

LM
είναι ο άτιμος....

CC
γαμώ τα στρατά

LM
άσε με

CC
είναι δηλαδή χαριτωμένος
αλλά ή δεν σε γουστάρει
ή είναι απελπισμένος να κάνει καριέρα σ'αυτό το εμετικό στερέωμα και ακούει τι του λένε φλωρομάνατζερς

LM
τι σημαίνει ακριβώς το δεύτερο;
βασικά κλίνω 90% στο πρώτο ενδεχόμενο. Αλλά ρε γαμώτο, να, τις προάλλες γύρισε από Κύπρο και την ίδια μέρα επικοινώνησε και μου είπε ότι ήθελε ν'ακούσει νέα μου και να κανονίσουμε να τα πούμε μια απ'αυτές τις μέρες.

CC
ως ενδιάμεσο
γιατί υπάρχει και ενδιάμεσο

LM
να'ναι μόνο το σωματικό; θα μπορούσε ρε συ Κ. να βρει κάτι καλύτερο εύκολα

CC
είναι ότι σε γουστάρει μεν
αλλά έχει εμπιστοσύνη οτι το προμο του θα πιασει, θα γινει γνωστός, και μετά μπορεί να χτυπήσει μεγάλη ποσότητα μουνιών
μπροστά στην απελπιστική πιθανή μουνοθύελλα
δεν μπορεί να είναι δεσμευμένος και δημόσια
καταλαβαίνεις; όχι με σένα, με οποιαδήποτε

LM
. . .


CC
η μπόφι έγινε με τους γκέι συνεργάτες που πέρασαν τα μηνύματά τους στις ορδές γκέι ηθοποιών και λοιπών καλλιτεχνών που σέρνουν τα κορμιά τους σε κατάσταση γλοιώδους ημι-σαπίλας στην τεχνόπολη και προσκυνάνε την άθενς βόης και πιάνουν το κεφάλι τους ακούγοντας ασπιρίνες
αυτός ίσως ελπίζει τα μουνιά να πέσουν κατάχαμα κι αυτός να κερνάει το δικό του φάρμακο
με πιάνεις;

LM
ρε Κ... υποκλίνομαι! νταξ

CC
και να πέφτουν για αυτό τον λόγο, για τον ίδιο λόγο που θες εσύ να γνωρίσεις τη μποφίλιου
που θα 'θελες ίσως

LM
όχι ρε

CC
αλλο λεω

LM
καμία σχέση, έχει τύχει
να φύγουμε μαζί απ'το γκαζού

CC
με ποιον;

LM
με το Δ. να περάσω μέσα από το παρασκήνια, γιατί η κεντρική έξοδος είχε κλείσει
ανάμεσα από καραμουρατίδηδες και ευαγγελάτους
και δεν κοίταξα καν, και του'χω πει, για μένα είναι αυτός
δεν είναι το μέσο να γνωρίσω τη Μποφίλιου
δεν έχω ανάγκη να τη γνωρίσω άλλωστε, μου φτάνει να την ακούω
αν τη γνωρίσω μπορεί και να ξενερώσω με την πάρτη της
κατάλαβες;

CC
επειδή το ανέφερες αρχικά
(ναι)
να ρωτήσω
δεν γυρίζεις να κοιτάξεις γιατί βάζεις δυνατά στα αυτιά τα inner ear σου με τα τραγούδια τους και σου αρκούν, ώστε να δείξεις σε αυτόν ότι δεν τον θεωρείς μέσον; δηλαδή αν βρισκόσουν καταλάθος εκεί ή για την ξαδέρφη σου που κάνει τα φώτα, δεν θα γύριζες να κοιτάξεις;

LM
θα γύριζα να κοιτάξω γιατί δε θα μ'ενδιεφερε μήπως τον εκθέσω...
θέλω να είμαι όσο πιο διακριτική γίνεται
είναι ο χώρος της δουλειάς του
δεν μπορώ να κάνω τη ρουβίτσα

CC
οκ
αυτό.
πράμα που από μόνο του το θεωρείς παραχώρηση σε δέσμευση

LM
όχι, το θεωρώ διακριτικότητα

CC
είναι σαν να δηλώνεις σε αυτόν ότι δεσμεύεσαι
που την οφείλεις σε αυτόν
τη δείχνεις σε αυτόν

LM
δεν το θεωρείς λογικό και σωστό;
αν ήσουν εσύ στη θέση σου, θα ήθελες να δίνει δικαιώματα για σχόλια στη δουλειά σου το κάθε σαχλοκούδουνο;

LM
στη θέση του εννοώ

CC
δεν εχει σημασια
για την ξαδερφη σου δεν θα το κανες
δεν θα το σκεφτοσουν πολυ
γιατι δεν θα υπηρχε περιπτωση να τη χασεις
σίγουρα, οχι ξεδιαντροπα
με την ευγενεια που σε διακατεχει.
δεν πηγαινω καπου συγκεκριμενα
και ναι να μου πεις εννοω οτι εσυ είσαι "there" ήδη
και πληγώνεσαι που αυτός δεν είναι

LM
όχι, γιατι ρε Κ. αν με έβλεπαν να φεύγω με την ξαδέρφη μου, δε θα σκέφτονταν ότι πάμε να πηδηχτούμε...


CC
οπα
αυτό είναι κακό;
ή είναι απλά μυστικό;
μη μου πεις "προ γαμου" θα φαω το πληκτρολογιο

LM
όχι, αλλά όταν σε βλέπουν 3 τα ξημερώματα να φεύγεις με ένα κορίτσι δεν θα υποθέσουν ότι πας να πλέξεις πουλόβερ... και θα γίνουν σχόλια στη συνέχεια, όχι;
άρα είναι σαν να εκτέθηκε αυτός
εμένα δε με ξέρουν
σιγά

CC
και γιατί για αυτον ειναι κακο;

LM
όχι. αυτός μπορεί να το επιδίωξε κιόλας
δεν τον χάλασε

CC
γιατι για αυτόν μπορεί να είναι κακό

LM
δυο μέτρα γυναικάρα μη χέσω!
άντε!!

CC
αλλά πώς μπορεί να 'ναι κακό για αυτόν;
τσαααακ; πάρε την πρώτη δόση εγωισμού

LM
απλώς δεν ήθελα να τον εκθέσω περισσότερο απ'ό,τι εκτέθηκε ο ίδιος
και ναι, ίσως ενδόμυχα να περίμενα να το εκτιμήσει
και ναι, εγώ είμαι there. και αυτός μου έχει κάνει περίτρανα φανερό ότι δεν θα φτάσει ποτέ
ότι είμαι το κορίτσι που τον βοηθάει να αντέξει την πραγματικότητα

CC
γιατι;
(ωραιο line, θα το γραψω)
“σε πααρακαλω μεινε, με κανεις να αντεξω την πραγματικοτητα”


LM
ποιο; το ότι είμαι το κορίτσι που τον βοηθάει να αντέξει την πραγματικότητα

CC
θα τις ανεβάζω σπιτι με το ελα να σου δειξω τη συλλογη μου γραμματοσημων

LM
ναι, ρε! :Ρ

CC
και οταν πηγαινει να φευγει θα λεω αυτο

LM
σκέψου τι ζώον είμαι!

CC
οχι ρε
μην μπαινεις εσυ στη σειρα αυτων που θα κερδισω εγω
εσυ ησουν η οριτζιναλ
σε σενα επιασε πρωτη

LM
χαχαχαχαχαχαχαα

CC
χαιρομαι που γελας τουλαχιστον
το τσατ λογκ αυτο ειναι σιγουρα υλικο μπλογκ

LM
παρένθεση: μου το έχουν πει αυτό για τη συλλογή γραμματοσήμων. σοβαρά!

CC
μολις εγινες η οριτζιναλ σε ΔΥΟ λέημ πίκαπ λάηνς. συγχαρητηρια

LM
δε θα σου πω την απάντηση

CC
χαμογελα στην κάμερα

LM
χαχαχαχα
εντάξει; το'χουμε;;;;


CC
τελειο
τζαστ φακιν περφεκτ
πισω στον οργανοπαίχτη

CC
του δωσες κατι

LM
ναι!

CC
και αυτος, το πηρε, αλλα δεν δινει πισω κατι αντιστοιχο
γιατι του κλεβεις την τυχη;

LM
;;;;

CC
σορι, νοητικο αλμα

LM
walk me through it γιατί είμαι και ζώον όπως προείπαμε

CC
σορι, ξεχναω,
του δωσες κατι

LM
ναι

CC
μες στη δεσμευση σου
αυτος το πηρε
αλλά δεν θέλει να δώσει κάτι πίσω
κάτι που σε σένα μετράει το ίδιο

LM
καλά, δε μ'εκμεταλλεύτηκε κιόλας :Ρ

CC
κάτι για τον δικό σου εγωισμό

LM
ναι

CC
ναι, αλλα σε γαμησε
χωρις αυτο να 'ναι κακό

LM
κάτσε
δεν σου έχω πει κάτι βασικό
αλλά ντρέπομαι και να σ'το πω

CC
πασο αν δεν θες
το θεμα ειναι οτι αυτος δεν δινει
και συ πικραινεσαι

LM
θα σου πω, γιατί δεν έχω απάντηση

CC
αρα πρεπει να δουμε τι θα κανεις

LM
και εσύ σήμερα φαίνεται να έχεις όλες τις απαντήσεις

CC
αν καταλαβα καλα
αρχιδια εχω
ερωτησεις κανω
το παιχνίδι του θειου σωκρατη παιζω

LM
καλά κατάλαβες. δώσε μου δυο λεπτά να σου πω
τι έχει ή μάλλον τι δεν έχει γίνει
με το Δ., από την αρχή της γνωριμίας μας συναντιόμαστε στο αυτοκίνητο
το είχαμε θεωρήσει ρομαντικό ως πρώτο ραντεβού, εγώ οδηγούσα, αυτός είχε φέρει μουσικές και συζητούσαμε
και έμεινε
κάποια στιγμή στο δεύτερο/τρίτο ραντεβού εγώ έκανα την κίνηση, όπως είχαμε ξαπλώσει τα καθίσματα να τον αγκαλιάσω
και έτσι πέρασε στο ερωτικό
βέβαια εγώ μια αγκαλιά τον πήρα, αυτός το συνέχισε
το θέμα είναι ότι
σεξ κανονικό δεν έχουμε κάνει

CC
οκ
φασωματα μονο

LM
και διαφορα είδη jobs
καταλαβαίνεις

CC
βαζατε ο ενας τον αλλο σε φαση;

LM
μέχρι εκέι

CC
δουλειες με φουντες

LM
χααχαχαχαχαχαχα

CC
χωρις φουντες;

LM
αλλά δεν έχουμε βρεθεί ποτέ σε σπίτι
μένει μόνος του αλλά δεν μου έχει πει

CC
κοιταει δεξιά ή αριστερά;

LM
τι θέλει να πει ο ποιητης; σε χάνω!
και να μου εξηγήσεις αυτό το "γιατί του κόβεις την τύχη"
εννοείς αν κοιτάει μήπως μας δει κανείς;

CC
εννοω μην φοβαται μην χασει μελλοντικες ευκαιριες με γυναικες

LM
δεν ξέρω ρε συ.
LM
ξέρεις πώς είναι στα πλαίσια αυτής της δουλειάς
θα πάει, θα μιλήσει...
γενικότερα δε νομίζω ότι χώνεται πολύ
εγώ πάλι έχω μείνει με την απόρία γιατί δεν κάνουμε σεξ σαν άνθρωποι
μεγάλα παιδιά είμαστε
η μόνη απάντηση είναι ότι δε γουστάρει
αλλά αν δε γουστάρει γιατί επιδιώκει να με βλέπει, γιατί με φιλάει και μ'αγκαλιαζει και με χαιδεύει;

CC
σαν να αντιφασκει ε;

LM
ε ξέρω γω
έχω μπερδευτεί

CC
δειχνεις κατανοηση δηλαδή;

LM
εσύ τι λες γι'αυτό; αυτός ως άντρας μπορείς να μου το εξηγήσεις;
όχι

CC
αυτο ειναι το προβλημα; ή αυτός;

LM
απορία
δεν έχω κάνει συζήτηση επ'αυτού... νομίζω είναι μπλεγμένος μέσα του
ίσως να αισθάνεται ότι αν το κάνουμε και με το νόμο που λένε θα κολλήσω χειρότερα
ίσως πάλι να μη με γουστάρει αρκετά
ξέρω γω
όπως και να'χει, τι πιστεύεις ότι πρέπει να κάνω; είναι χαμένο από χέρι;

CC
οχι οσο αγωνιζεσαι

LM
εχεις λογική εξήγηση στο ερώτημα που έθεσα παραπάνω; δικαίως δεν αναρωτιέμαι;;;

CC
λογικη οχι
σιγουρα οχι
αλλα νυσταζω και πολυ
θα πρεπει να κοιμηθω, λ. μου
ειμαι πτωμα
ακομα φανταριλα μυριζω

LM
να πάω αύριο εκεί που παίζει; τι λες; απάντησέ μου σε αυτό και θα σε καληνυχτίσω
χεχεχε

CC
γιατι να μην πας;
δεν θα πηγαινες;

LM
σόρι ρε συ. σε βάζω και κάνεις και τον ψυχολόγο! χαχαχα

CC
πας για τη μουσικη
δεν πειραζει
αφου γουσταρω
εγω λεω πηγαινε
και φερσου αντιστοιχα
λοιπον
φιλια πολλα
καληνυχτα

LM
κανόνισε να σε κεράσω όποτε ξεμπερδέψεις. και ναι, του είπα ότι αν πάω δεν περιμένω να έρθει να μου μιλήσει, θα πάω για να τον ακούσω

CC
τα λεμε αυριο

LM
καληνύχτα, Κ.

CC
μπραβο που τα διαχωριζεις

LM
σ'ευχαριστώ για τα φώτα σου!!!!

CC
καληνυχτες.
ποια φωτα, στραβώθηκες

LM
χαχαχα ε όχι. ήταν πραγματικά διαφωτιστικά!!!

CC
τα λέμε σύντομα

LM
το εννοώ
οκ. φιλάκια πολλά
καλή ξεκούραση

CC
ευχαριστω, επισης


0 σχόλια:

Post a Comment