Friday 16 March 2012

-9

Το απυθμενο μυστηριο του φακελου, του υποφακελου και των τσακισεων. Ο λοχιας ισα που επιτρεπεται να μπει σε καζινο και μαλλον τραβαει ζορια. Σε δυο επιθεωρησεις το κρεββατι μου ηταν οκ. Σε μια το ξεστρωσε. Μου το φτιαχνει τεντα ο Γιωργος και σημερα το πρωι που παλι ειχα μαγειρεια μου ξεστρωνει τις γωνιες. Γυριζω μια στιγμη για τουαλετα, το βλεπω και τρελλαινομαι. Και μαθαινω οτι αν το ξαναβρει λαθος θα μου στερησει -λεει- την κυριακατικη εξοδο. Δεν ειχα κανονισει τι θα κανω αλλα ενα ποτο εκτος, το επινα. Πολεμος νευρων. Δεν μου φτανουν οι υπηρεσιες, οι καθαρισμοι και η εκπαιδευση, εχω και τις μαλακιες. Ετσι, να μου θυμιζουν οτι απεχθανομαι αυτηνα την πρασινιλα και την ομοιομορφια. Ανασα, κι αλλη ανασα και πισω στα μαγειρεια. Ρε, δεν θα του περασει. Ντε και καλα να μου χαλασει τη διαθεση. Ουφ..

0 σχόλια:

Post a Comment