Tuesday 13 March 2012

-6

Παιχνιδια αντοχης. Περιμενα να ειμαι απο αυτους που δειχνουν σημαδια οτι καταρεεουν. Σ' αυτο το κοινωνικο πειραμα βλεπεις ανθρωπους που εξω ειναι δυνατοι να καταρακωνονται. Μαλλον επειδη νιωθουν την απωλεια αυτου του ελεγχου και δεν αντεχουν την επιβεβλημενη ισοτητα. Φυσικα μας ενωνει η επιθυμια αντιδρασης στην υποταγη, αλλα για μενα ειναι σαν υποχρεωτικα να με καθιστουν ισοδυναμο με υπολοιπους. Κι αυτο ειναι (?) προοδος. Διεξοδος απο τη μονοτονια ειναι το εμπιθρη μου, η μουσικη, το σιγανο(?)τραγουδισμα και το σφυριγμα. Καποιοι, τα δυο τελευταια τα εκτιμουν κιολα. Ξεχνιουνται πριν αρχισουν τα τρεξιματα.

Μετα απο το 24ωρο στα μαγειρεια, μοιραστηκα με τα σκυλια ενα προχειρο μεσημεριανο και καπακι επεσα σχεδον βρωμικος (με ενα μικρο ιντερλουδιο ντετολ, λιμας και πρασινου σαπουνιου για να φυγει η μαυριλα και η λαδιλα που μου θυμισαν οτι ο μακαριτης ο παππους μου ειχε ψησταρια) σε αναφορα, εκπαιδευση, μεταβολες moonwalking, κι αλλη αναφορα, βημα 2 χλμ, αγγαριτσα, βημα αλλα 2 χλμ, κι αλλη αναφορα, βραδινο με σφιγμενο στομαχι κ απο πριν μιση ωρα αραγμα. Τωρα εχει επαφη με την ιδιοτητα του αλλου μακαριτη παππου μου (που φυλαγε γιδια) προσπαθωντας να μη γινω κι εγω ενα.

Αυριο εχει πρωινη αναφορα, καθαρισμους, πρωινο, πεζοπορια 7 χλμ, βολη και επιστροφη. Σκεφτομαι σοβαρα να μπω μαγειρεια βοηθος ψηστη μιας και ημουν καλος και ειχα προσκληση.

Εις αυριον τα σπουδαια που θα πιασουμε οπλακι.

Ευτυχως, ο πιθανα επικινδυνος (για μας) με οπλο του θαλαμου βγηκε Ι4. Praise Beesus.

0 σχόλια:

Post a Comment