Monday 12 March 2012

-5

Πανε σχεδον τρεις βδομαδες που εχω αφησει πισω μου την αραχωβης. Και κυριως τον ΝΤΑ (νιντζα των εξαρχειων). Υπαρχουν μερικες του ιστοριες ακομα που δεν εχω πει, οπως και ενα βιντεακι που στην προσωπικη μου μνημη ξεπερνά το ανεκτιμητο. Εκει που ενας νιντζα ομως πεφτει, ενας νεος νιντζα γεννιεται.
Ο νεος νιντζα ηρθε και με βρηκε μονος του, πριν καν μπουμε στον ιδιο θαλαμο. Κοντος, 19, με ερειπια μοβ μοϊκανας, τουλαχιστον 6 piercing και ενα σκουλαρηκι στη γλωσσα που το κραταει κ το κρυβει, με ενταλμα συλληψης και δικαστηριο που εκκρεμει, με σχεση ενος χρονου και κοπελα 4 μηνων εγγυος. Απολυτηριο δημοτικου και εξειδικευση σε ο,τι κλειδωνει. Τα μισα απ οσα λεει να ειναι μυθια και τα μισα των υπολοιπων αληθεια, προκειται για θρυλικη φυσιογνωμια καρικατουρα. Δεν μου φτανει ο χωρος και ο χρονος για αναλυση μεσω κινητου. Ελπιζω καποια στιγμη να του αφιερωσω τα απαραιτητα κλικ στο καλτ λαογραφικο κομματι του μπλογκ.

0 σχόλια:

Post a Comment