Tuesday 27 March 2012

-21.1

Ασκησεις χορωδιακου τραγουδιου.
Με τη νεα διαταγη, στην τελετη της ορκωμοσιας, οι νεοσυλλεκτοι κραυγαζουν τον εθνικο υμνο μαζι με την ηχογραφημενη μουσικη. Η χορωδια των ορκιζομενων -η εννοια του γελοιου ωχρια μπροστα σ'αυτο που γινεται (δ.)- εχει κανει μεχρι σημερα πανω απο δεκα δοκιμες του τραγουδιου. Φυσικα, η τρομακτικη πλειοψηφια δεν κραταει τους καταληκτικους χρονους, με αποτελεσμα η μουσικη να συνεχιζει μερικα δευτερολεπτα αφου τελειωσουν οι φανταροι τα λογια. (θα 'λεγα του Σολωμου αλλα ο Διονυσιος δεν εγραψε για την οψη του σπαθιου, ρουκι μιστεηκ.)
Επισης: πού το 'δατε μωρε το αξελεραντο στο "και σαν πρωτα";
Καλυτερα να εισηγηθουμε το στησιμο προτζεκτορα να μας δειχνει τους στιχους α λα καραοκε.


Εντιτ: Βρεθηκε στην τσεπη μου το κινητο κατα λαθος να ηχογραφει.

Ο,τι ακουσετε, καμια σχεση δεν εχει με αυτο

Ουτε βεβαια με το μαθημα κιθαρας που μου κανε μετα ο Δ.:


Γλυκά λογάκια μου 'λεγες
φιλιά για να μου κλέβεις
και τώρα την καρδούλα μου 
δεν μου την εγιατρεύεις.

Αιτία μόνον μου 'δωσες 
και βάσανα να κλαίγω
κι όταν σε βλέπω με καημό, 
με πόνο να σου λέγω.

Δεν σου 'φταιξα σε τίποτα
γιατί να με γελάσεις, 
να με αφήσεις να πονώ 
για μένα ν' αγκαλιάσεις.

- Γεια σου Ρίτα.

Ήθελες το κορμάκι μου 
να μαραθεί να λιώσει, 
αυτή οπού θα παντρευτείς 
όλα να στα πληρώσει.

0 σχόλια:

Post a Comment