Saturday 31 March 2012

-24 (Χρόνος Μηδέν - Αυτοσχεδιασμός #1)

Ακολουθεί το πιο προσωπικό ποστ που έχω κάνει.
Άρα και το πιο άχρηστο.

Ο μόνος που με έχει πετύχει σε κάμποσες τέτοιες φάσεις είναι ο Ν. (π.σ.=πρώην συγκάτοικος). Όταν τύχαινε να είναι στο δωμάτιο, απλά κάπνιζε προσπαθώντας να μην με ενοχλήσει, περιμένοντας να τελειώσω για να πούμε την επόμενη μαλακία ή να χαζέψουμε κάτι στο ίντερνετ.

Είναι ένας αυτοσχεδιασμός στην κιθάρα. Με τα λάθη του, τις εμμονές του, τον καπνό του, το ταβάνι του και τα όλα του. Έχω κάμποσα τέτοια βιντεάκια - αυτό είναι ένα από τα λίγα που δεν σταματάω για να αυτοδιορθωθώ. Τις λίγες από τις φορές που αυτοσχεδιάζω με ηχογραφώ και, επειδή δεν έχω καλό μηχάνημα και η ηχογράφηση του κινητού είχε περιορισμό στη διάρκεια και στην ποιότητα του ήχου, χρησιμοποιούσα πάντα την κάμερα (έχει ελαφρώς καλύτερο ήχο). Ως αποτέλεσμα, η εικόνα είναι στατική την περισσότερη ώρα και παίρνει χαρτιά, πορτατίφ και κυρίως ταβάνια.
Ο συγκεκριμένος εκτυλίσσεται στη Γ. Ζωγράφου 58, στο σπίτι στου Ζωγράφου και η ανάρτηση θα μπορούσε να λέγεται και "Αναμνήσεις από Ζωγράφου". Τραβήχτηκε 13 Απριλίου, ημέρα Τρίτη, μάλλον στο ξημέρωμά της ή νωρίς το βράδυ. Δεν έχει σημασία.
Δεν έχει καν νόημα, καμιά φανερή δομή, κρατάει 25 λεπτά και κάτι και είναι ένα ελεύθερο τριπάρισμα του μυαλού μέσω των χεριών πάνω στις νάυλον χορδές (πάντα).


2 comments:

  1. είναι ματζοράκι πάντως κατά κύριο λόγο.και όμορφο.και αυτό ειναι καλό (το ότι είναι ματζοράκι). φιλι

    ReplyDelete
  2. Σοβαρά σου άρεσε; Χαίρομαι. Σίγουρα το άκουσες όλο; :P Έχει ματζόρε στοιχεία και στην αρχή και στη μέση, αλλά σήμερα που το ξανάκουγα πριν το ανεβάσω, μου 'βγαλε και μια μικροδιαστροφή. Και μινόρε. Και διαφωνίες. Και αρρυθμίες. Και ό,τι να 'ναι. Επίσης, γνωριζόμαστε; Δεν μου λέει κάτι το nick αλλά έχω και μνήμη χρυσόψαρου εγώ.

    ReplyDelete