Thursday 29 March 2012

-22 (-21.2) Χρονος μηδεν

Ασμα ηρωικο και πενθιμο:
Εχω ενα φετιχ. Τα ωραία τετραδια- μικρα, μεγαλα, σπιραλ, δεμενα, οτιδηποτε. Τα θελω φινετσατα, τα θελω και πρακτικα. Τα θελω να μεταφερονται και ευκολα, να μη φουσκωνουν τις τσεπες. Να μυριζουν ωραια. Να χωρανε και κανα επιπλεον χαρτι ή καμια καρτα. Να χουν ωραια αισθηση στο στιλο και το μολυβι, να ναι σοβαρα αλλα και φανκι. Παντα βολικα. Αν θα τα γεμισω, αλλο θεμα, θεμα μεγαλο. Δεν ξερω να γραφω, αυτοι που παραδεχονται οτι γραφουν ειναι συνηθως ή μικρα κοριτσια που συνεχιζουν το εφηβικο τους ημερολογιο μεχρι που καταλαβαινουν οτι δεν μπορουν (οι περισσοτερες) ή μεγαλυτεροι σε ηλικια αντρες που αν δεν μπορουν να γραψουν δεν θα το καταλαβουν ποτε.
Εμενα ομως τα τετραδια μου μαζευουν εκεινους τους βωλους της μνημης που θελω ανα πασα στιγμη να πεταω στον αερα και να ειμαι τοσο σιγουρος οτι θα τις ξαναεχω μες στη χουφτα μου, οσο αν πεταγα πραγματικους, μονο που τοτε τη βρωμικη δουλεια θα την εκανε ψυχρα, χωρις φοβο ή πάθος, η βαρυτητα.
Για αυτο και τα θελω εκει. Να περιμενουν την οποιαδηποτε ανοησια ακουσω, δω ή σκεφτω.
Ενα απο τα πραγματα που εκανα πριν μπω εδω ηταν να προμηθευτω μερικα ακομη αδεια τετραδιακια. "προβλέπεται" κιολας. Για να μην σημειωνεις ορκους, προσευχες,τραγουδια ή να σημειωνεις πραγματα στις κλασεις και να σε κοιτανε αλλοι περιεργα ή με φοβο -βιβλιογραφεις; ή γραφειςπωςεχουμετοκρεαστονήλιο; ή κατασκοποσεισαι; φυσικα η απαντηση ποικιλλει αναλογα με την ορεξη μου για συνεχεια.
Στο Βολο, πριν μπω Χοντος για καλλυντικοειδη και νεσεσερ, μπηκα τυφλα σε ενα στενο και βρισκω ενα τυχαιο χαρτοπωλειο.Ψαχνω πανω απο μισαωρο και βρισκω 4-5 κοντα στο ευρω, ιδιας μαρκας, λιγο πριν απογοητευτω με αυτα που ειχε. Αλλα με τα συγκεκριμενα ενθουσιαστηκα - σε τετοιο,γραφω τωρα.
Ενα απο αυτα που μου μεινε, γιατι ενα χαρισα στην αδερφη μου κι ενα στον Ν. (π.σ.), το εδωσα στο θαλαμαρχη που μου το ζητησε για τη δυσκολη δουλεια του να γυριζει γυρω γυρω και να κανει οτι οργανωνει πραματα, οταν και τα σκυλια απ' εξω ξερουν οτι δεν το 'χει.
Μπορει σε μενα να ειναι συμπαθης (στα μαγειρεια εχουν βεβαια την αποψη οτι πιο βλακας πεθαινεις) και να αναγνωριζω πολλες του ποιοτητες αλλά οφειλω να του χρεωσω το μαγαρισμο αυτο του αξιομαχου, φερελπιδου, μα πανω απ' ολα ομορφου τετραδιου.

0 σχόλια:

Post a Comment