Thursday 3 May 2012

-57

Εχω γραψει ενα ΠΡΑΟΥ στη Βορεια Πυλη τεραστιο!

Γραφεας απο τις 5 ως τις 3, μαγειρας ως τις 7. Μπαϊλντισμενος και ακαλυπτος εφτασα στο καψημι των πεζοναυγων, παιρνω σαντουιτς για πρωι και δεν ειχε τσιγαρα. Φτανω στο εκκεντρικο καψημι για να μου φωναξει μια 18χρονη σειρουλα απ' εξω "ακυρο". Κανε στην ακρη να περασω, αποψε θα σε ξεπερασω, του κανω. Δραματικος μονολογος στον καψιμιτζη-καφετζη για τις ευεργεβλαβερες συνεπειες του καπνου συγκεκριμενα πανω μου για να μου βρει τον τσιγαριτζη που θα μου ανοιξει το μπουρδελο το ποστο του να παρω τσιγαρα. Ο αρμοδιος ηταν διπλα και χτενιζε το πεος του στην αιθουσα ιντερνετ. Τελος καλο, ολα αλμυρα.

Τα σκυλια παραμενουν περιεργα. Βαφτισα το μικροτερο, φυσιολογικοτερο και χαριτωμενοτερο Μουργο και ενας Γιωργος βαφτισε το αρρωστπο της χτεσινης φωτογραφιας Μπιλ, απο το Τσερνομπιλ. Τα ταΐσαμε. Παιξαμε. Φαγαμε. Προβολη δευτερου μερους του νικητη στο υποστεγο. Συζητηση περι αρμονιας, σαξοφωνο και ρακουλα. Ξυπνιος απο τις πεντε, κουραση και δεν νιωθω τιποτα.

0 σχόλια:

Post a Comment